Karta stałej klientki

Kartę stałej klientki otrzymuje każda klientka po 3 miesiącach aktywnego uczestnictwa w zajęciach.
Aby ją otrzymać warunkiem koniecznym jest też zachowanie zakupionych karnetów i przedstawienie nam ich w celu weryfikacji.
Z kartą stałej klientki każdy kolejny karnet otrzymasz z 15% zniżką! * nie dotyczy karnetu OPEN!
Rabat przysługuje Ci każdorazowo dopóki przerwa pomiędzy ćwiczeniami nie będzie dłuższa niż miesiąc czasu.

Step & Slim Belly


Chcesz się skutecznie odchudzić i wyrzeźbić piękne mięśnie brzucha?
Step & Slim Belly to właśnie coś dla Ciebie!

Zajęcia pozwalają skutecznie schudnąć i kształtować mięśnie tułowia. Prosty układ choreograficzny na stepie sprawi,że zaczniesz w czasie rozgrzewki spalać tkankę tłuszczową, zaś późniejsze ćwiczenia będą efektywniej działać na rozgrzanych mięśniach i nabiorą pięknych kształtów.

Trening Funkcjonalny

Zapraszamy Panie na nową formę zajęć w fitnessie, które wprowadzamy dla urozmaicenia zajęć wzmacniająch i kształtujacych ciało: TBC w każdy poniedziałek o 17.00 i czwartek o 18.00

Zajęcia Treningu Funkcjonalnego prowadzi Sylwia.
Dowiedz się więcej o tej najnowszej metodzie treningowej:

Stretching & Relax


STRETCHING, to system ćwiczeń przygotowujący ciało do wysiłku i ochrony przed jego skutkami. Uprawiać go mogą wszyscy, którzy pozytywnie podchodzą do ćwiczeń, zarówno sportowcy, jak i amatorzy. Ważne, aby ćwiczenia wykonywać powoli i starannie.

Ćwicz i schudnij zdrowo - rabat w poradni Nutri Centrum

Zapraszamy do skorzystania z oferty naszego partnera - Poradni Dietetycznej Nutri Centrum

Od dzisiaj odchudzania jeszcze efektywniejsze! Ćwicz i schudnij zdrowo!

Połączyliśmy siły z Poradnią Dietetyczną Nutri Centrum by dać Ci
możliwość na trwałe rozprawić się ze zbędnym tłuszczykiem.

Stroje fitness z rabatem


Zapraszamy do zakupów z 15% rabatem!
Tylko dla naszych klientek świetna oferta ubiorów:
Bluzy, bluzki, spodnie, rybaczki i wiele więcej...

Pilates

Zestaw ćwiczeń na brzuch i plecy, dzięki nim będziesz smukła i wysportowana. Osoby mało aktywne fizycznie, prowadzące siedzący tryb życia, często skarżą się na bóle kręgosłupa, które są wynikiem osłabienia mięśni. Prowadzi to do znaczącej utraty stabilności kręgosłupa, o której decydują przede wszystkim silne mięśnie tułowia.
Pilates ma zbawienny wpływ na kręgosłup, zapomnisz o bólach w krzyżu,
wyprostujesz sie, staniesz sie ładniejsza, szczuplejsza  i pewniejsza siebie.

Jest to metoda treningu odpowiednia dla osób w każdym wieku.
Nazwa pochodzi od twórcy tej formy ruchu Josepha Pilatesa.

Ćwiczenia powstały w latach 30-tych, ale obecnie przeżywają swoisty renesans.